Thursday, February 11, 2010

Reunion SMRS 91-95


Salam...

Hari nie dah 11hb....tinggal 3 hari lagi untuk sampai hari yg ditunggu-tunggu oleh aku,perasaan aku mula rasa melonjak-lonjak nak berjumpa dan nak mengerat kembali silaturahim dengan kengkawan sekolah dulu yang telah terpisah.. hampir 15 tahun tak ketemu....

Tapi kalu dengan Poi,din,zairol,Shakir & azmir..depa nie aku selalu jumpa, bila aku balik kampung cuti panjang je mesti kami lepak & berborak sampai ke pagi...depa nie x yah nak cerita,aku dah tau status & berapa org isteri & anak.Tapi yang lain2 tu camner,dah anak 10 ke,kawin 4ke & dah jadi jutawan..(kalu jadi jutawan ngan lupa aku eekk..)

Dlm tahun 2009 ada juga jumpa dengan kengkawan yg lain sbb aku buat small reunion kat kedai makan Sharif gani,seperti Zul lot, Pak Lah, Nor Azli & Ramlee Hamid.Masing-masing dah bekeluarga.Kepada kengkawan yg lain tu klu aku "termiss" jemput untuk perjumpaan di kedai shariff tu..aku mohon maaf la, biasa la aku nie manusia biasa, kekadang terlepas pandang ok..." Please Forgive Me".

Nie baru nak start cerita camna leh jd reunion nie....

The VVIP & perancang agenda nie ialah Syaiful Azhar,Risaudin,Zairol Hisham & Ismail Hamid..arrrrrr...tu yg nak bagi tau tu...atas hasil perbincangan mereka berempat nie lah...yang tercetusnya idea nak create blog demi "Reunion" SMRS 91-95.aku dengaq citer depa create blog nie pada pukul 1.oo Pagi tu... dahsyat tui bersemangat,mungkin kot pagi-pagi yg damai baru dapat ilham....depa nie adik-beradik burung hantu jenis berjaga malam...hehhehhe...gan mare arr..kengkawanku.Akhir nya terciptalah Http:\\beruas78.blogspot.com.

Apabila blog tu dilaunching and bermula publishment to kengkawan lain,sorang demi sorang kawan dapat info tentang blog nie...maka tersebar dengan pantas dan dah ramailer follower nyer,denganya ada ruang chat didalam blog nie,dapatlah menjalin kembali silaturahim antara depa yg telah terpisah hampir 15 Tahun...., lama tu beb... Tapi jangan lupa plak nak buat keje asyik chating jer...hehehe(pada kawan2 yang lain tu kalu dah tau blog nie jengah-jengah ler bertanya khabo...hoiii..haaiiii)

So banyak beno rasa nyer aku nak menaip..aku rasa ringkaskan ajer lahh...dengan atas perbincangan antara kengkawan melalui face to face,chating & telekomunikasi, Reunion SMRS Batch 91-95 nie akan diadakan di Dewan Asrama SMKRS pada 14.02.2010,9.00pg - 2.00 petang.aku dengo banyak gak frogrem yg akan dibuat pada hari tersebut...siap ada "Live Band" GEMPAQQQQQQQQ gituuuuuu...Segala frogrem nie diatur & diketuai oleh Syaiful Azhar & Konco-konco..hehhehehhee....Hebat BROOOOOOOO.......

OK lah akhir sekali aku harap program nie berjalan degan lancar dan aku berharap sangat kawan-kawan dapat datang beramai2 untuk menyerikan lagi "REUNION SMRS BATCH 91-95"

Wasallam....

P/s : Kalu ada rasa ayat-ayat yg tergantung tu...buat x tau ajer..kih3
Maaf banyak Penggunakan Bahasa Rojak Mee...

2 comments:

  1. aku pun excited nk jumpa kenkawan nih...

    ReplyDelete
  2. caya la ucup..muka hang tetap sama seperti yg aku kenali dahulu...
    drp rakan sekelas...91-93(joe)

    ReplyDelete